تور سوئیس ، ۴ شب لوگانو (برگزار شده)

مشخصات تور
قیمت 690
مدت 5روز
نوع سفر هوایی
نام هتل خدمات دو تخته (هر نفر) یک تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت
4* B.B 690 یورو+
نرخ پرواز
1.090 یورو +
نرخ پرواز
600 یورو+
نرخ پرواز
290 یورو
+نرخ پرواز

تور سوئیس؛ لوگانو

تور لوگانوی سوئیس یکی از تورهای نوروز 99 میباشد .لوگانو شهری است در سوئیس که با دریاچه زیبا و چشم نوازش معروف است. این شهر در نزدیکی مرز ایتالیا واقع شده و اکثر مردم این شهر به زبان ایتالیایی صحبت میکنند. این شهر به جز دریاچه دارای مناطق توریستی دیگری نیز میباشد که در ادامه به توضیح مختصر آن ها میپردازیم. این شهر دارای سبک معماری قرون وسطی میباشد. تور لوگانو سوئیس یکی از تورهای جذاب برای مسافران و گردشگران میباشد. 

برای کسب اطلاعات درمورد دیگر پکیج های تور سوئیس به صفحه تور سوئیس مراجعه کنید.  

برای مطالعه بیشتر درمورد جاذبه های لوگانو به مقاله دیدنی های لوگانو سوئیس مراجعه کنید. 

دیدنی های لوگانو

لوگانو دارای مناطق دیدنی بسیاری میباشد و شما در تور لوگانو سوئیس میتوانید از هرکدام از این مناطق دیدن کنید و به تفریح بپردازید. 

دریاچه لوگانو : 

این دریاچه زیبا و بینظیر سالانه توریست های زیادی را به خود جذب میکند. موقعیت این دریاچه باعث زیبایی چند برابر آن شده است. اطراف این دریاچه از کوه های زیبا و سرسبز پوشیده شده است. در این دریاچه میتوانید از قایق های تفریحی استفاده کنید؛ و یا از تور کشتی های تفریحی موجود در آنجا بهره ببرید. 

پارک چیویکو : 

این پارک در قسمت شرقی شهر قرار گرفته است که از این پارک منظره زیبایی از دریاچه قابل مشاهده است. بهتر است در هنگام غروب آفتاب به این پارک سر بزنید و به تفریح یا استراحت بپردازید. 

موزه هرمان هسه :

هرمان هسه یک نویسنده آلمانی بوده که برنده جایزه نوبل شده بود. این نویسنده از سال 1919 تا زمان فوتش در سال 1963 در دهکده مونتاگنولا زندگی میکرد. امروزه منزلی که او در آن زندگی میکرده را به موزه تبدیل کرده اند و آثار هنری و دست نوشته های وی را در آنجا نگهداری میکنند. 

سوئیس مینیاتوری : 

نام یک پارک در این منطقه است که سوئیس را به صورت مینیاتوری ساخته اند. این پارک بسیار جذاب است و در دامنه کوه مونت سان سالواتوره قرار گرفته است. در سوئیس مینیاتوری تعداد زیادی ماکت کلیسا، خانه و کوه قرار دارد؛ همچنین دارای ریل قطار میباشد که حدود 3.5 کیلومتر طول دارد و 18 قطار در آن وجود دارند. 

شهر لوگانو

رزرو تور


اطلاعات سفر


دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگانو